Rwanda in 2014 - Reisverslagen van Christine van N - WaarBenJij.nu Rwanda in 2014 - Reisverslagen van Christine van N - WaarBenJij.nu

Rwanda in 2014

Via Solace Ministries, partnerorganisatie van mijn vrijwilligerswerk Stichting Mukomeze, wil ik mensen in Rwanda gaan helpen.

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

Afscheid

01 November 2014

Terug in Nederland

27 Oktober 2014

Een maand in Rwanda

19 Oktober 2014

De avonturen van Panda en Konijn

11 Oktober 2014

Verliefd op het land van de ups en downs
Christine

Hoi, Ik ben Christine, 24 jaar oud. Direct na m'n afstuderen vertrek ik, voordat ik aan een baan begin, nog voor een paar maanden naar het mooie Rwanda. Rwanda, het land van de duizend heuvels, het land dat in 1994 verwoest werd door een genocide. Sind het tweede jaar van mijn studie Rechtsgeleerdheid ben ik betrokken bij Stichting Mukomeze, ook wel 'empower her', 'sterk haar'. Nu, ruim vier en een half jaar later, twintig jaar na de genocide, wil ik het land gaan bekijken en via Solace Ministries hulp bieden aan die mensen die het nodig hebben.

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8449

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 December 2014

Rwanda in 2014

Landen bezocht: